Kuponko.si v Sloveniji

Ste že slišali kje, da bi lahko dobili kupon za nov prenosnik, in to brez kreditne kartice? Ali pa da bi poslali pismo in kupili zraven še kupon za izlet?

Ljudje v današnjem času iščemo nove in nove čim cenejše rešitve, da pridemo do storitev/izdelkov. V zadnjem času so se kot gobe po dežju pojavili spletni portali, ki nam to omogočajo.

Filip Jorgaćević in Denis Potočnik sta solastnika podjetja Futurisimo, ki ga bomo prepoznali po blagovni znamki Kuponko. Gre za izredno mlado podjetje, ki deluje od julija 2011. Ste si ze ogledali spletno stran, ki zbira tudi Kuponko kupone, ki jih lahko kupite hitro in enostavno?

Filip si je izkušnje nabiral v družinskem podjetju, ki ima v lasti več restavracij, solastnik Denis pa je bil pred tem tržnik v enem izmed podjetij, ki je prav tako ponujalo popuste preko spleta. Podjetje je pred tem za promocijo svojega poslovanja oglaševalo na podobnih portalih in ob tem se je porodilo kar nekaj idej, ki jih zdaj uresničujeta v lastnem podjetju. Danes doživljata neverjetne uspehe s Kuponkom. Baza podatkov je velika, pomembno je samo pripraviti dobro ponudbo. Bistvo njihovih najuspešnejših ponudb je, da so odštekane in inovativne. Kot naprimer, čevapčiči za 35 centov. Taki ponudbe jih ločijo od konkurence.  Kljub majhnemu zaslužku jih taka ponudba naredi prepoznavne in gradi na njihovi blagovni znamki. Bistvena za uspešno poslovanje je predvsem ekipa tržnikov, ki je organizirana po posameznih slovenskih regijah, za vse člane njihove prodajne ekipe pa so organizirali tudi izobraževanje, za kar so najeli svetovalno podjetje iz Avstrije. Da bi se ločili od konkurence, so uporabili različne prijeme. Svoje ponudbe so oglaševali tudi v drugih medijih, kot so brezplačniki ter strani z veliko obiska. Za večjo promocijo uporabljajo tudi svojo maskoto, naročnikom pa so ponudili npr. obisk koncerta Dina Merlina po 91% nižji ceni, zato se njihovo poslovanje hitro širi.

Leta 2011 je Kuponko.si naredili svetovni rekord v prodaji plošč. 28.350 menijev! Pravzaprav plošč Momo: štirje čevapčiči, dve mali pleskavici, ražnjič in klobasa, parče čebula ter ajvar.  S popustom za 2,90€. V praksi to zgleda takole: kupiš dva kupona, plačaš šest evrov in sita je cela družina.
Je pa tudi res, da ob preplavi novih in novih strani s prodajo kuponov nihče več ni zadovoljen z majhnimi popusti. Kuponko ponuja popuste 50-95%, saj si želijo si impulzivne kupce in odziv ljudi.

Kuponko.si se je prav tako povezal s podjetji, kot so OMV, trafika 3DVA in Pošto Slovenije. Popuste brez provizije so nam potrošnikom dostopni na več kot 680 prodajnih mestih preko poslovalnic Pošte Slovenije, trafike 3DVA ter bencinskih servisih OMV.

Združili so se prav tako s Slovenskimi novicami ter leta 2012 na spletni strani slovenskih novic in brezplačno registracijo na kuponko.slovenskenovice.si podarjali bralcem Slovenskih novic bone za za brezplačno točenje gorica na OMV servisih. Z nakupom častnika Slovenskih novic je bralec pridobil unikatno kodo, ki je na spletni strani Kuponko.si odpiral ključ do žrebanja za zastonj gorivo (ali nakup blaga) v vrednosti 40€. Žrebanje je potekalo vsakih 20 minut od 21.5.2012 do 3.6.2012. S tem si je Kuponko.si še bolj pridobil na prepoznavnosti.

OD začetka junija 2015 je kuponko.si dostopen tudi na poštnih okencih in tako še bolj dostopen – tudi starejšim in takšnim, ki ne dostopajo vsakodnevno do interneta. Prednost nakupa kuponov ugodnosti na poštah je, da stranka prevzame kupon na licu mesta, ob plačilu, in ga lahko takoj nato izkoristi za izbrano storitev ali izdelek pri izbranem ponudniku.

Katalog s kuponi ugodnosti Kuponko.si, v katerem so zbrani največji popusti v Sloveniji, je brezplačen. V katalogu predstavljeni kuponi ugodnosti so na prodaj samo na poštah (ne velja za pogodbene pošte). Poleg ponudb iz tiskanega kataloga kuponov ugodnosti lahko na poštah potrošniki dostopajo tudi do ostalih  kuponov ugodnosti, ki so sicer objavljeni samo na spletni strani www.kuponko.si.​​

Podobno poteka nakupovanje kuponov kuponko.si v trafikah 3DVA. Ena izmed največjih prednosti je to, da se kupon aktivira takoj ob plačilu v sami trafiki, kar pomeni, da ga lahko že takoj za tem koristite pri ponudniku. Ob tem pa se, ponavljam, ne obračuna nikakršna provizija.

Še kot zanimivost, Kuponko je ponujal kupone za kuhano vino. Prodal jih je kar 120.000, kar je enkrat več kot leta 2012. S takšnim številom prodanih kuponov za en izdelek so podrli evropski rekord. S podobnim uspehom se lahko kosa le neka pekarna z mafini v Angliji, ki je s kuponi prodala 100.000 le-teh.

Leave a Reply